Opcjonalne materiały – dla coachów – kierunek nauki symulacyjne


ĆWICZENIE NR 1: opracować studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na bazie oglądania krótkich scen z jednego z następujących filmów:

  • Złoty środek; Olaf Lubaszenko
  • Otchłań / Głębia; James Cameron, Ostatni krąg; Krzysztof Zanussi
  • Ognisko zapalne; Béla Tarr
  • Braveheart – Waleczne serce; Mel Gibson, Wizje Europy; nowele
  • Sanjuro – samuraj znikąd; Akira Kurosawa
  • Brazil; Terry Gilliam, Wielki wyścig; Blake Edwards
  • Folwark zwierzęcy ; John Halas, Joy Batchelor, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
  • Szyfry wojny; John Woo
  • Kochany urwis 2; Brian Levant, Siedem; David Fincher
  • Nie czas na łzy; Kimberly Peirce
  • Ja, Irena i Ja; Peter Farrelly, Bobby Farrelly

    ZADANIE TRENERSKIE NR 3: stworzyć muzyczną grę team building na bazie teledysku do wybranego z poniższych przebojów:

  • Blackout, Blackout, Illusion, Illusion
  • Björk, Post, Dead Kennedys, California Über Alles, Dodgy, Free Peace
  • Jane’s Addiction, Ritual de lo habitual, High Tide, Sea Sharities, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Lombard, Przeżyj to sam

    ZAGADNIENIE NR 3: – Umiejętność jednoznacznego prezentowania skomplikowanych poleceń. Stworzyć trafną do grupy uczniów podstawówki procedurę przyjmowania wybranej zznajdujących się na naszej liście tabletek:

  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 204.0, Inne leki doustne stosowane w obturacyjnych chorobach dróg oddechowych – antagoniści receptorów leukotrienowych
  • 178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 68.1, Leki hormonalne do podawania przezskórnego, zawierające estradiol lub estradiol w skojarzeniu z progestagenami
  • 194.1, Leki przeciwrobacze – mebendazol