ĆWICZENIE NR 1: opracować studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na bazie oglądania krótkich scen z jednego z następujących filmów:
Złoty środek; Olaf Lubaszenko
Otchłań / Głębia; James Cameron, Ostatni krąg; Krzysztof Zanussi
Ognisko zapalne; Béla Tarr
Braveheart – Waleczne serce; Mel Gibson, Wizje Europy; nowele
Sanjuro – samuraj znikąd; Akira Kurosawa
Brazil; Terry Gilliam, Wielki wyścig; Blake Edwards
Folwark zwierzęcy ; John Halas, Joy Batchelor, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
Szyfry wojny; John Woo
Kochany urwis 2; Brian Levant, Siedem; David Fincher
Nie czas na łzy; Kimberly Peirce
Ja, Irena i Ja; Peter Farrelly, Bobby Farrelly
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: stworzyć muzyczną grę team building na bazie teledysku do wybranego z poniższych przebojów:
Blackout, Blackout, Illusion, Illusion
Björk, Post, Dead Kennedys, California Über Alles, Dodgy, Free Peace
Jane’s Addiction, Ritual de lo habitual, High Tide, Sea Sharities, Sting, …Nothing Like The Sun
Lombard, Przeżyj to sam
ZAGADNIENIE NR 3: – Umiejętność jednoznacznego prezentowania skomplikowanych poleceń. Stworzyć trafną do grupy uczniów podstawówki procedurę przyjmowania wybranej zznajdujących się na naszej liście tabletek:
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
204.0, Inne leki doustne stosowane w obturacyjnych chorobach dróg oddechowych – antagoniści receptorów leukotrienowych
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
68.1, Leki hormonalne do podawania przezskórnego, zawierające estradiol lub estradiol w skojarzeniu z progestagenami
194.1, Leki przeciwrobacze – mebendazol