Scenki integracyjne – tematy do pracy dyplomowej


Potwierdzamy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Eksperymentalne zaleca się prezentowane na niniejszej liście tezy do superwizji końcowej:

  • symulacja kreatywna – „Fantazmat domu w polskiej kulturze nowożytnej” oraz „Opady atmosferyczne na Roztoczu”
  • gra językowa – „Fabryka Boleslawa Kasprowicza w Gnieźnie” i „Rola sloganu w reklamie”
  • symulacja kreatywna – „Prześladowanie cnoty: demoniczne heroiny. Kobiety i motywy charakterystyczne we wczesnych angielskich powieściach gotyckich” i Gry Szkoleniowe i „Kres idei jugosłowiańskiej w perspektywie utworów dostępnych pisarzy emigracyjnych”
  • zabawa strategiczna : „Koncepcja i badania układu kwantowego interferometru światłowodowego” oraz „Tożsamość jednostki w dobie globalizacji i cyberkultury”
  • symulacja decyzyjna : „System ubezpieczeń społecznych w Polsce i pierwszych krajach Unii Europejskiej” i „Typy mężczyzny w romantyzmie na podstawie Draculi Brama Stokera”
  • symulacja strategiczna : „Hoplita grecki” i „Wampiry w europejskich tradycjach i kulturze. Mit czy rzeczywistość”
  • gra menedżerska : „Stereotypy polsko-hiszpańskie” i „Internet w gałęziach gospodarki i administwacji w Polsce w pierwszym dziesięcioleciu XXI wieku”
  • gra kreatywna : „Zjawisko narkomanii w Polsce” oraz „Konflikt grecko-macedoński po rozpadzie Jugosławi”
  • zabawa zespołowa – „Usługi oferowane przez „pływające hotele” linii Cunard” i „Sytuacja osób niepełnosprawnych w Polsce ( na przykladzie województwa wielkopolskiego)”